Vi söker en projektledare/kundsupport!

TJÄNSTEN ÄR TILLSATT!

--------------------

Vi är ett litet och snabbfotat bolag, med många stora såväl som mindre kunder. Näringslivet i allmänhet och finansbranschen i synnerhet står inför stora utmaningar med transformering till en hållbar ekonomi, digitalisering och ökad reglering. Finanskompetens satsar nu kraftfullt i en spännande fas av utveckling och tillväxt! Vi söker en ny roll och delad roll där man jobbar med kundsupport och projektledning av våra utbildningar.

Om rollen
I denna roll arbetar du med ett delat ansvar där kund- och deltagarsupport utgör ena delen och projektledning av befintliga och nya utbildningar den andra delen. Inledningsvis kommer supportdelen vara cirka 50% av rollen men med tiden minska till cirka 25% av rollen och resterande del utvecklas du då i din projektledarroll.

I den kundsupporterande delen av rollen ingår att:

  • Avlasta och supportera vår huvudansvariga för kund- och deltagarsupport genom att svara på mejl och telefonsamtal från deltagare och administratörer och vidta nödvändiga åtgärder i våra system och utbildningssystem Portalen för att bistå dem.
  • Kontakta våra externa leverantörer vid fakturafrågor, bokbeställningar etc.

I den projektledande delen av rollen ingår att:

  • Bistå produktansvariga projektledare i alla delar att driva uppdaterings-/underhållsprojekt av våra utbildningar och komponenter, med målsättningen att på sikt ha eget produktansvar.
  • Ansvara att internt vidareutveckla vår struktur och process för att säkerställa aktualitet i kunskapskrav och innehåll
  • Inneha kunskap om funktionalitet för att kunna lägga upp och leverera utbildningar till deltagare
  • Delta och genomföra kvalitetssäkring av nya utbildningar
  • På sikt projektleda framtagande av nya utbildningar

Vem söker vi
För att lyckas och trivas i rollen tro vi att du:

  • Har gedigen kunskap, intresse och erfarenhet från bank/försäkring och dess regelverk efter minimum 2 års arbetslivserfarenhet från till exempel bankkontor eller från supportfunktion
  • Har viss insikt i branschens utbildningsprogram och certifieringar, och själv har Swedseclicens och/eller andra certifieringar
  • Har en högskole/universitets- eller eftergymnasial utbildning
  • Är lösningsorienterad och proaktiv
  • Är lyhörd, kommunikativ och serviceinriktad
  • Har en god förmåga att skriva kort, koncist och substantiellt
  • Har entreprenörsanda – viljan ta ansvar, driva, påverka och vidareutveckla
  • Är noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten
  • Samarbetar bra med andra
  • Är stresstålig – gillar högt tempo och att kunna leverera i tid

Vi erbjuder
Vi sitter i fina lokaler i centrala Stockholm med flexibilitet för att jobba delvis på distans. Detta är en rekrytering till en tillsvidareanställning på heltid med goda utvecklingsmöjlighete

Din ansökan
I detta uppdrag samarbetar vi med Jurek Marketing & Communication. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Cajsa Malm, cajsa.malm@jurek.se, eller Ann-Sophie Sandberg, ann-sophie.sandberg@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via www.jurek.se

Dela nyheten